اس ام اس عاشقانه
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» اس ام اس عاشقانه



بهترین چیز رسیدن به نگاهی ست که از حادثه عشق تر است.....










همیشه با کسی دردُ دل کنید که دو چیز داشته باشد
یکی "درد" دیگری "دل" !
غیر از این باشد به تو می خندد









من و باران، من و دريا، من و تو
من و شب‌ بو، من و فردا، من و تو
دوباره عاشقي را مي‌سراييم
من و مجنون، من و ليلا، من و تو







بعضی در حـــال گــــریز از عشــــــق
و بعضـــــــی را عشـــق در میانـــــــ استــــ ...
مـــن امـا ...
مــــن ...
فقــــط تــــ ـــو را می خــــواهم
دغــــــدغه ی عشــــــق هـــم باشــد
مـــــــال همـــان بعضـــــی هـــا ...








زخمهاي آدم سرمايست..
سرمايتو با اين و اون تقسيم نكن !
داد نكش.. هوار نكش.. صبور.. آروم ..
این روزا ، هیچکس <رفیق> نیست ...!










*مگه اشك چقدر وزن داره...؟ *

*که با جاري شدنش ، اينقدر سبک مي شيم...*








*می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود .*
* عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد *
*بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ... *
*بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند . *
*تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. *
*تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود *
*و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...!*







*ميداني ... !؟ به رويت نياوردم ... ! *
* از همان زماني كه جاي " تو " به " من " گفتي : " شما " *
*فهميدم *
*پاي " او " در ميان است ...*








برای دیدارت زمان را تعیین نمی کنم...

شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند ...








وقتي سرتو روي شونه ي کسي ميذاري که دوستش داري ...
بزرگترين آرامش دنيا رو تو خودت احساس ميکني
و وقتي کسي که دوستش داري ، سرشو بذاره روي شونت ....
احساس ميکني ، قوي ترين موجود روي زميني






هر سحر آفتاب من بودی
همه شب ها شهاب من بودی
ور شکستم بدون چشمانت
تو تمام حساب من بودی . . .








هیچ میدانی ؟

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو !








آن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند . . .






سال تحویل شد و من

تمام دلتنگیهایم را

به جای تو

در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

نوروز مبارک




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت